Meillä oli tänään kivoja vieraita: Saara ja Tatti ja Tara pistäytyivät moikkaamassa meitä. Veimme koirat läheiselle niitylle kirmaamaan ja valokuviakin otettiin; Saara uudella kamerallaan ja minä hitaalla ja epätarkalla kännykkäkamerallani. Onneksi Saarakin lupautui auttamaan blogisihteeriä lähettämällä tarkempia otoksiaan minulle sähköpostilla, kiitos! :)

Sain myös tietää, että viikonlopulle olisi suunnitelmissa pientä koulutus-miittiä. Perjantaina tottistelua (apua!) ja lauantaina jälkeä. Sunnuntaina on pikkuveljeni konfirmaatio, joten olen ainakin aamupäivän siellä. Muuten kyllä ollaan menossa mukana!

Olisipa minulla hyvä kamera... Syntymäpäiväni on heinäkuussa, jos joku haluaa minua muistaa vaatimattomasti digikameralla... Vähintään 7 pikseliä ja iso näyttö... Vinkki vinkki hei! ;)


         651774.jpg

         651768.jpg

         651770.jpg
         Tara tuo "keppiä" minulle Jaden ja Tatin riehuessa kauempana

         651772.jpg

         651771.jpg

         651776.jpg
         Päivän teemana oli "kiusataan Jadea" ;)

         651782.jpg
         Vaikka osaa Jadekin puolensa pitää...

         651781.jpg
         Kaksi yhtä vastaan on epäreilua!

         651773.jpg
         Mihin se äiti oikeen meni?

         651778.jpg
         Tatti ehti käydä uimassakin Kuikussa.

         651779.jpg


Jade sai kyytiä Tara-äipältä ja Tattia piti juosta hurjana karkuun, mutta kivaa Jadella silti oli. Eihän nyt perheen kesken moiset pikkuseikat haittaa :D