Tällä viikolla ohjelmassa on kahdet näyttelytreenit. Ensiviikon lauantaina suuntaamme kohti Muhoksen ryhmistä. Sitä odotellessa...

Harjoittelimme Alppilan kentällä KAS:sin nätotreeneissä. Paikalla oli kuusi koirakkoa. Otimme pari kertaa ryhmäkehän ja sitten yksittäisen "laatuarvostelun". Ryhmäkehässä Jade laukkasi ja kiskoi Poppasen perässä. Seisoa sentään malttoi jotenkuten.

Yksinään kehässä juoksi ihan kivasti ensimmäisiä pomppuja lukuunottamatta. Vetäjän tullessa "kopeloimaan" antoi katsoa hampaat, mutta lösähti minun jalkojani vasten nojailemaan. Huomasin, että Jade seisoo paljon varmemmin ja antoi hienosti tutkia itsensä, kun minä seisoin vähän kauempana ja annoin nameja suuhun samalla. Tätä testaan torstainkin nätö-treenissä.

Olin ihan tyytyväinen treeniin. Aina sitä näköjään oppii jotain uutta, kun jaksaa vaivautua paikalle :) Hyvää treeniä Jadelle ja minulle tosi hyviä vinkkejä esittämiseen.

Muhoksellahan Saara esittää Jaden, mutta minulla on pari mätsäriä tiedossa elokuun alkuun ja jos me sinne Kajaaniinkin lähdemme...


677892.jpg

Torstaina siis toiset näto-treenit! Kiitos taas kerran P. Soroselle kyydistä!