Samainen naapuri, jota se toinen koira häiritsee, on kehunut miten hiljaa Jade meillä aina on. Että meiltä ei ikinä kuulu mitään. (Kyllähän Jade varmasti jotain ääntä pitää yksikseenkin, kun pitää silloinkin kun minä olen kotona!)
No jospa Jade nyt vain oli jotain "epäilyttävää" ikkunasta nähnyt. Yleensä suljen kaihtimet, ettei sen tarvitse päivystää ikkunassa. Toivotaan, ettei se ole nyt kehittämässä itselleen mukavaa tapaa haukkua paukuttaa, kun emäntä on reissuillaan. Tänään Jade jää yksikseen koko illaksi, kun minä lähden katsomaan Simpsons-leffaa. Eilenkin se oli sen 6h itsekseen. Saapas nyt nähdä. Pitäisikö pistää nauhuri päälle tai jotain... ;)

Asiasta toiseen... Tein taas tilauksen nettikaupasta. Tällä kertaa Marimal-lemmikkieläinkaupasta, josta olen joskus tilannut tavaraa Jaden ollessa parin viikon ikäinen marsu. Tilaus toimitettiin silloin muutamassa päivässä ja tuotteet olivat laadukkaita ja hyviä: toisin kuin kuin siinä katastrofaalisessa Koiratuote-tilauksessa. Joten hyvillä mielin odottelen pakettia saapuvaksi.
Minä tilasin pyöräilyä varten tällaisen telineen helpottamaan tuota meidän pyöräilyn aloittelua. Saa nähdä miten toimii käytännössä, aika simppelin oloinen vehje, mutta jättää ainakin minulle molemmat kädet vapaaksi.
Tilasin myös nameja, lisäravinteita, yhden vesilelun, naksuttimen(!) ja uuden motivointipatukan. Tuota naksuttimen käyttöä pitää alkaa sitten opetella. Luulen, että se on hyvä lisäapu niin koulutukseen kuin arkeenkin koiran kanssa. Kirjastosta on varauksessa naksutinkoulutus-kirjanenkin :)
Mitäs muuta... Taas sateinen tylsä päivä! Tarkoituksena oli mennä vähän tokoilemaan koripallokentälle, mutta sataa ja koko kenttä on yhtä mutavelliä. Katsotaanpa huomenna, josko aurinko ehtisi vähän kuivatella maata hetken. Otin sitten kotona "esineruutu" harjotteilua. Piilotin villasukan, jonka Jade haki minulle namipalkan toivossa. Pitäisikin päästä taas jälkeä ja ruutua ottamaan ihan metsikköön. Suunnittelua.
Nyt me lähdemme kuluttamaan liiat energiat lenkille ja mereen. Vaikka sataakin.
Kommentit