Tämä on vasta toinen Jouluni. Viime Joulusta en muistakaan muuta kuin ne ihanat tuoksut, jotka kantautuivat keittiöstä, joulutortut, jotka varastin pöydältä ja ne lahjat, jotka sain ja tuhosin melko nopeasti!

Tämän vuoden olen ollut kiltisti. En ole vetänyt hihnassa, haukkunut toisia koiria, kiusannut Dinaa, riekkunut enkä riehunut, hyppinyt ihmisiä vastaan, hajoittanut kotona yksin ollessani yhtään mitään terävillä hampaillani tylsyyden estoksi... Olen kuunnellut Äippää kaikessa ja tottelen välittömästi käskyjä. Joskus metsässä on voinut sattua niin, että en ole kuullut Äippää, mutta siitähän ei voi minua syyttää, vaan pikemminkin Äippää, joka ei pysy vauhdissani.

     aattoa_odotellessa046.jpg


Olen jaksanut olla koirakoulussa kiitettävästi. Alempaa löydät todistukseni, jota kelpaa numeroiden puolesta kyllä näytellä. Toisinaan en ole voinut vastustaa kiusausta mennä moikkaamaan kamujani kesken treeniä, mutta sehän vain kuuluu kohteliaan koiran tapoihin. En ymmärrä miksi Äippä sellaisesta hermostuu... Itsekin se juoruaa kaksijalkaisten kamujen kanssa treenien aikana!

aattoa_odotellessa037.jpg

Kaiken kaikkiaan minua voisi sanoa enkelimäisen kiltiksi pikkubelgiksi! Lahjoja saat tuoda minulle niin paljon kuin jaksat kantaa, mutta toivoisin, että paketeista löytyy ainakin jotain syötävää, kuten pehmoleluja.

En myöskään harmistu, jos tuot minulle risuja, niinkuin Äippä on uhkaillut. Minä pidän kepeistä, kuten varmasti tiedätkin!

aattoa_odotellessa038.jpg

aattoa_odotellessa063.jpg

aattoa_odotellessa064.jpg

Keppien narskuttelu on kivaa. Kunhan sen saisi tehdä joskus rauhassa ilman, että Äippä osoittelee koko ajan kameralla...

Jään nyt odottelemaan aattoaamua ja kaikkia pakettejani. Lupaan jatkaa ihan samaan malliin ensi vuonnakin ja olla ihan yhtä kiltisti! Nähdään pian, Joulupukki!!!

aattoa_odotellessa078.jpg

Terveisin

Jade-neito Karinkannasta