Ei sentään kuitenkaan oikeuteen asti o030.gif

Pumba-kamusemme läjäytti tällaisen haasteen tassuun, jossa pitää omin sanoin vastata muutamaan kinkkiseen kysymykseen. Luovutan siis näppäimistön Jadelle hetkeksi ja toivon, että saan sen kokonaisena takaisin.


1. Rakastan yli kaiken... Puuhaamista yhdessä Äipän kanssa! Leikkimistä, tokoilua, jälkeä, agia, lenkkeilyä. niin ja tietysti hyvää ruokaa. Varsinkin Dinan kupista syötynä c080.gif

2. Mä en tykkää yhtään... Kun Äippä suuttuu, jos mää pelleilen - se ei osaa arvostaa hyvää huumoria!

3. Mä tykkään tosi paljon...  Mun kavereista. Erityisesti Poppasesta, joka on mun IDOLI, ja Dinasta, joka on mun isosiskoni! (Vaikka onkin paljon pienempi kuin mää, ja karvaisempi!)

4. Mä oon hieman mustis aina välillä... Ehdottomasti Äipästä. Kukaan muu koira ei saa mennä mun Äipän luo eikä varsinkaan saa Äipältä rapsuja - ne on kaikki varattu mulle, niinkuin kaikki makeat lällyttelysanatkin! Mää tungen itseni kyllä nopeasti siihen väliin, jos joku muu koiruus yrittää tota mun Äippää alkaa! Tai edes ajattelee sellaista!

5. Mä rakastan... Rakastin jo YLI KAIKEN tuossa ekassa ruokaa ja puuhaamista, mutta lisätään listalle lelut, eritoten pallot ja patukka!

6. Mun mielestä on...  mälsää, kun koirat ei saa AINA juosta vapaina ja ruoka-aikakin on vaan kahdesti päivässä, kun se voisi olla koko päivän pituinen!

7. Mun lempilelu on...  tällä hetkellä patukka, kun me revitellään sitä lenkillä ja treeneissä, ja mää innostun aina hirveesti, kun se otetaan esille. Myös pallot ja pehmolelut on kivoja. Mainitaan pehmoista nyt vaikka se Joulupukin tuoma Tonttukoira, jota Äippä piilottaa mulle ja siltä puuttuu jo jalkakin...

Kopiomaalis013.jpg


Ja haastetaan mukaan Nuusku, Kultsi, Osku, Riku, Topi, Rocky, Miroku ja Sera! e060.gif Osallistukaa, jos inspis iskee!